In de afgelopen 25 jaar heb ik als klein kopieerbedrijf diverse printers en kopieermachines gekocht. Bijna altijd met onderhoudscontract om de voortgang van het bedrijf niet in gevaar te brengen.
Om de 5 a 6 jaar is het machinepark steeds vervangen door nieuwe machines, beter, sneller, meer opties, etc.. Dit betekende dat elke 5 of 6 jaar de markt opnieuw verkend moest worden om te kijken welke machine het beste paste bij de huidige werkzaamheden. Dit proces kost steeds veel tijd. Informatie opvragen, machines bekijken, demo's bijwonen, overleg mogelijkheden en prijzen, onderhoudscontract regelen, machine kopen of leasen, leverancier beoordelen, financiën regelen, inruil oude machine, tot plaatsing nieuwe machine en uitleg daarvan.
Via de printerinfo-aanvragen kunt u gebruik maken van onze ervaringen en uw keuze beperken tot enkele machines die wij voor u selecteren op de mogelijkheden die u zoekt. De uiteindelijke keuze zult u zelf moeten maken, hier spelen o.a. uw relatie met uw huidige leverancier en uw persoonlijke voorkeuren mee.
Met vriendelijke groet,
Printerinfo.nl
Johan Haan